Βριλήσσια Θέατρο Νταμάρι-Η ωραία κοιμωμένη 18 Ιουλίου

2017-07-17 09:40

Το κλασσικό, αγαπημένο παραμύθι Ωραία Κοιμωμένη,  έρχεται το καλοκαίρι να κερδίσει το ενδιαφέρον μικρών και μεγάλων, προσφέροντας θέαμα, διασκέδαση, αλλά και σύγχρονα μηνύματα, ειδικά στα παιδιά.

 

Τo κείμενο υπογράφει και επιμελείται η  Αγαθή Δημητρούκα που με το μοναδικό της συγγραφικό ταλέντο (συγγραφή στίχων στην παράσταση «Πέρα από τα σύνορα» στο φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου 2017 ,  βιβλία: Δομήνικος Θεοτοκόπουλος, Οι Μαγκουράτοι, Ο Χρυσάνεμος,  Πάσχα στη Γλυκομηλίτσα, κ.α.), εμπνέει στα παιδιά κάθε ηλικίας την αγάπη για το θέατρο.

 

Ενα παιδικό έργο με συναρπαστική πλοκή, που μεταμορφώνεται ταυτόχρονα σε ένα μουσικό παραμύθι πλημμυρισμένο από τις υπέροχες μελωδίες του μοναδικού, γνωστού συνθέτη Δημήτρη Μπουζάνη (Α΄ βραβείο καλύτερης χορωδίας το 1998 και το Α΄ βραβείο καλύτερου μαέστρου στο διαγωνισμό Hessen Chorwettbewerb το 2000, παραστάσεις «Mamma Mia», «Ας ερχόσουν για λίγο», «Όλα τα δειλινά του κόσμου» φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου   2017).

 

Το έργο σκηνοθετεί ο  Γιώργος Γιανναράκος ("Σιλωάμ" του Ιάκωβου Καμπανέλλη, Θέατρο "Τζένη Καρέζη", "Amour et piano", Θέατρο "Άλμα" και πολυχώρο "Αλεξάνδρεια", "Ταξίδι στην έρημο" , στο Θέατρο "Radar", "Καφέ ντε Φλορ", φεστιβάλ "Μικρό Παρίσι στην Αθήνα".

 

 

Η παράσταση

Με χαρισματικούς ηθοποιούς/τραγουδιστές, έξυπνα, λιτά σκηνικά και κομψά κοστούμια, γρήγορο ρυθμό, συγκίνηση και ανατροπές, σκηνοθετημένη στη λεπτομέρεια και με μία απολαυστική ιστορία, είναι σίγουρο ότι θα κερδίσει το ενδιαφέρον όλων των θεατών, ανεξαρτήτου ηλικίας. H Ωραία Κοιμωμένη είναι ένα παραμύθι που μιλάει στην καρδιά και στο μυαλό των παιδιών. Μια παράσταση τυλιγμένη με μουσική, τραγούδια και χιούμορ!

 

Η πλοκή

Μια διαχρονική περιπέτεια που θα μας καθηλώσει για άλλη μια φορά. Η πολυπόθητη γέννηση της ηρωίδας μας, οι επτά νεράιδες, η σύγκρουση του Βασιλιά με την κακή νεράιδα που θα «χαρίσει» την κατάρα, η καλή βασίλισσα που θέλει να καμαρώσει τη κόρη της αλλά λιποθυμά στην κακή είδηση. Άραγε η ηρωίδα μας, η πριγκίπισσα, θα τρυπήσει το χέρι της και θα πέσει σε βαθύ ύπνο; Και θα ξυπνήσει κάποτε ή όχι; Θα θριαμβεύσει το καλό και η αγάπη; Η θα νικήσει το κακό;

 

Λίγα λόγια από το σκηνοθέτη

Αν τα παραμύθια, σήμερα, τα έλεγε ακόμα η γιαγιά και όχι το internet ή η τηλεόραση, η Ωραία Κοιμωμένη θα είχε κοιμηθεί την εποχή του τσάρλεστον και θα ξυπνούσε σήμερα. Η εικόνα του κόσμου που θα αντίκριζε θα ήτανε περίεργη, αν ο πρίγκιπας της δεν ήταν ένας νέος της εποχής μας που θα την έκανε να δει την πραγματικότητα μέσα από τα μάτια του.

 

Η δική μας «Ωραία Κοιμωμένη» στηρίζεται στην κλασική εκδοχή του Περό και φέρει τη σφραγίδα της Αγαθής Δημητρούκα που υπογράφει τη διασκευή. Πολλή μουσική, πολύς χορός, κέφι και φαντασία θα μεταφέρουν τους νεαρούς και λιγότερο νεαρούς θεατές της 100 χρόνια πίσω. Ένα ταξίδι «aller retour», αφού το παραμύθι μας, κλείνει στην εποχή μας.

 

Είδος: Παιδική παράσταση

 

 

Συντελεστές

 

Σκηνοθεσία: Γιώργος Γιανναράκος

Βοηθός σκηνοθέτη: Λευτέρης Παπακώστας

Θεατρική διασκευή: Αγαθή Δημητρούκα

Μουσική σύνθεση και διδασκαλία: Δημήτρης Μπουζάνης

Φωτογραφίες-trailer: Αντώνης Morgan-  Κωνσταντουδάκης

Χορογραφίες: Βασίλης Σκαρμούτσος

Σκηνικά/κουστούμια: Βάλη Μαυρίδου/Kατερίνα Χατζοπούλου

Σχεδιαστής φωτισμού: Αργύρης Θέος

Γραφιστικά: Κατερίνα Κουνιάκη

Ηλεκτρόλογος:Απόστολος Τσατσάκος

Ηχολήπτης:  Kωνσταvτίνος Λιώλης

Παραγωγή: Αrt & Press

Δημόσιες σχέσεις & επικοινωνία: Κωνσταντίνος Πλατής

 

Παίζουν και τραγουδούν οι ηθοποιοί: Κατερίνα Αθανασιάδη, Αλέξανδρος Βάρθης, Αφροδίτη Βραχοπούλου, Λευτέρης Παπακώστας,Νικόλας Φραγκιουδάκης, Έλενα Χαραλαμπούδη.

 

Τιμές εισιτηρίων

Γενική Είσοδος: 10 ευρώ

Προπώληση: 8 ευρώ

Ατέλειες καλλιτεχνών: Δωρεάν (μόνο στους δήμους Βύρωνα & Βριλήσσια)

 

Διάρκεια παράστασης

 90’ με διάλειμμα

 

Προπώληση εισιτηρίων

https://www.viva.gr/tickets/theater/periodeia/i-wraia-koimwmeni/

 

Facebook Page

https://goo.gl/KY0oeS

 

Φωτογραφίες σε υψηλή ανάλυση

https://1drv.ms/f/s!AgeykqFrAqJjyVCCu0idRdLSqwKa

– Φέτος το καλοκαίρι ταξιδεύετε σε όλη την Ελλάδα με την «Ωραία Κοιμωμένη»! Γιατί επιλέξατε να καταπιαστείτε με το συγκεκριμένο παραμύθι; Που εστιάζει η δική σας σκηνική ανάγνωση; 

Γιώργος Γιανναράκος (σκηνοθέτης): Πρώτα – πρώτα, η συγκεκριμένη πρόταση από την Art and Press ήταν για μένα μια ευχάριστη έκπληξη, καθώς δεν έχω σκηνοθετήσει, ξανά, παράσταση που να απευθύνεται κυρίως σε παιδιά. Αυτό είναι ούτως ή άλλως μια πρόκληση. Παράλληλα, το παραμύθι αυτό δεν μπορεί να είναι μόνο «ροζ». Έχει και τις δραματικές του πτυχές και γι’ αυτό θεωρώ ότι είναι πιο κοντά στα παιδιά από τα «ροζ» παραμύθια. Βέβαια έχει και πλάκα, έχει happy end, έχει ηρωικές πτυχές που αρέσουν στα παιδιά, μουσική, χορό, γρήγορη δράση. Στηρίχτηκα στη διασκευή της Αγαθής Δημητρούκα, που ακολουθεί όλες αυτές τις εναλλαγές και κατορθώνει επιπλέον σε κάποια σημεία να είναι εκπαιδευτική χωρίς να είναι διδακτική.

Επιπλέον έγινε η επιλογή η Ωραία Κοιμωμένη να ξυπνάει στην εποχή μας, οπότε το κύριο μέρος του παραμυθιού εκτυλίσσεται εκατό χρόνια πριν, δηλαδή στις αρχές του 20ού αιώνα, μια εποχή που με ενδιαφέρει τόσο μουσικά, όσο και εικαστικά. Ο Δημήτρης Μπουζάνης απέδωσε άψογα μουσικά την εποχή, ήταν ιδιαίτερα ευφάνταστος και ευρηματικός. Ο Βασίλης Σκαρμούτσος είχε μια έξοχη πρώτη ύλη για να κινήσει τους ηθοποιούς. Η σκηνογραφική – ενδυματολογική ομάδα, απέδωσε επίσης την αισθητική της εποχής, χωρίς να χαθεί η αίσθηση του παραμυθιού. Ο Αργύρης Θέος, με τον οποίο επί χρόνια συνεργαζόμαστε είναι μια επιπλέον εγγύηση στους φωτισμούς.

Έμενε να βρεθούν οι κατάλληλοι ηθοποιοί. Εκτιμώ πως βρέθηκαν. Το αποτέλεσμα δεν θα το κρίνω εγώ, αλλά το κοινό, που στην προκειμένη περίπτωση είναι ιδιαίτερα απαιτητικό, αφού στο μεγαλύτερο μέρος του αποτελείται από παιδιά.

– Πώς αντιμετωπίσατε τα θέματα που θίγονται στην ιστορία της Ωραίας Κοιμωμένης, και τί είδους μηνύματα επιδιώκετε να περάσετε στα παιδιά μέσα από την παράστασή σας;

Γιώργος Γιανναράκος: Νομίζω ότι σε μεγάλο μέρος η απάντηση στην ερώτηση αυτή έχει ήδη δοθεί. Την παράσταση την αντιμετώπισα όπως και τις παραστάσεις που απευθύνονται σε μεγάλους και σε ό,τι  αφορά στα μηνύματα, ακολούθησα τη γραμμή του κειμένου, όπως κάνω πάντα. Η Αγαθή Δημητρούκα θέλησε να δώσει μέσα από το παραμύθι και τον τρόπο που το παιδί εκπαιδεύεται ενόψει της ενηλικίωσής του, κατά κάποιον τρόπο μια μύηση σε μια πιο ώριμη ηλικία. Ελπίζω τελικά η παράσταση να είναι ταυτόχρονα ευχάριστη και δραστική κυρίως για τα παιδιά, αλλά και για τα παιδιά μιας κάπως μεγαλύτερης ηλικίας.

– Παρατηρούμε πως τα παιδικά θεάματα, και ειδικά τα παραμύθια, βρίσκουν τεράστια απήχηση στο ενήλικο κοινό! Πού πιστεύετε ότι οφείλεται αυτό;

Γιώργος Γιανναράκος: Όλοι κρύβουμε κάποιο παιδί μέσα μας. Πέραν τούτου, αν δει κανείς τι αρέσει στο κοινό όλων των ηλικιών, θα βρει στη βάση της έμπνευσής του κάποιο παραμύθι ή κάποιο λαϊκό θρύλο. Για παράδειγμα, πίσω από τις περισσότερες ερωτικές ιστορίες θα ανακαλύψει κανείς, την Ωραία και το Τέρας, τη Σταχτοπούτα, το μύθο της Φαίδρας ή τις προσπάθειες του Δία να κατακτήσει τις κατά καιρούς αγαπημένες του. Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και με όλα τα άλλα θέματα.

Κατερίνα Αθανασιάδη: Όλοι κρύβουμε ένα παιδί μέσα μας. Μια παιδική θεατρική παράσταση ή ένα παιδικό θέαμα έχει ως στόχο να ψυχαγωγήσει. Σε καιρούς οικονομικής και πολιτισμικής κρίσης με μια γκρίζα ρουτίνα και πολλές υποχρεώσεις, ας νιώσουμε για λίγη ώρα παιδιά και ας χρωματίσουμε την καθημερινότητα μας με φωτεινά χρώματα! Η παιδικότητά μας μερικές φορές είναι καταφύγιο.

Έλενα Χαραλαμπούδη: Τα social media μας έχουν κατακλύσει. Τα reality shows ξεπηδούν από παντού. Οι κενές πολιτικές συζητήσεις στα τηλεοπτικά παράθυρα είναι πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας. Τα παραμύθια της γιαγιάς και η αθωότητα των παιδιών, μας θυμίζουν ότι είμαστε ακόμα άνθρωποι και ότι υπάρχει ελπίδα.

– Πείτε μας λίγα λόγια για τον ρόλο που υποδύεστε στην παράσταση.

Αλέξανδρος Βάρθης:  Στην παράσταση έχω 2 ρόλους. Τον υπηρέτη και τον πρίγκιπα που ξυπνάει την κοιμωμένη. Ο πρίγκιπας είναι ο γνωστός σε όλους νέος που ξεπερνά τα εμπόδια για να βρει την αγαπημένη του. Ο υπηρέτης είναι ένας πιο “ελεύθερος” ρόλος που αντέχει αρκετούς αυτοσχεδιασμούς επί σκηνής και με κάνει να διασκεδάζω.

Κατερίνα Αθανασιάδη: Στην παράσταση έχω πολλαπλή διανομή ρόλων. Ο κεντρικός ήρωας που υποδύομαι είναι η Ωραία Κοιμωμένη. Μια πριγκίπισσα. Αν μου επιτρέπεται, θα ήθελα να συνδέσω αυτήν την απάντηση μου με την παραπάνω, καθώς θεωρώ τον εαυτό μου εξαιρετικά τυχερό, αφού έχω τη δυνατότητα να ”υποδυθώ” το παιδί που κρύβω μέσα μου, αλλά με τις πολυτέλειες μιας πριγκίπισσας. Ένας ρόλος που τον διακατέχει το καλοπροαίρετο πείσμα, η δυναμικότητα μιας νεαρής κοπέλας, η ευαισθησία, η καλοσύνη και η αγάπη για ζωή. Όλα στον υπερθετικό βαθμό, μήπως μπορέσω και αγγίξω την παιδική φαντασία.

Λευτέρης Παπακώστας: Στην παράσταση έχω τον ρόλο του αφηγητή, ουσιαστικά ο αφηγητής κρατάει τον βασικό πυρήνα της έννοιας του , είναι αυτός που διατρέχει όλο το έργο πηγαίνοντας την ιστορία παρακάτω . Στην δίκη μας εκδοχή  συμμετέχει κανονικά και στην δράση του έργου εξυπηρετώντας την κάθε σκηνή ξεχωριστά , επίσης έχει  ακόμα ένα στοιχείο είναι αυτός που κατά κύριο λόγο απευθύνεται άμεσα στο κοινό κάνοντας ένα διαδραστικό παιχνίδι μαζί τους δίνοντας ακόμα μία ευκαιρία στο κοινό να μπει στον κόσμο του παραμυθιού που τους προτείνουμε.

Αφροδίτη Βραχοπούλου: Έχω το ρόλο της Κακιάς Μάγισσας, η οποία είναι αυτή που καταριέται την Πριγκίπισσα, για να τιμωρήσει τους γονείς της που δεν κάλεσαν στη γιορτή της ονοματοδοσίας της κόρης τους, ούτε εκείνη αλλά και κανέναν άλλο μάγο ή μάγισσα. Ως εκπρόσωπος τους, εισβάλει στη γιορτή και καταριέται το κορίτσι να πεθάνει στα 16 του χρόνια από το τρύπημα ενός αδραχτιού. Η Κακιά Μάγισσα νιώθει αδικημένη από τους ανθρώπους, που ενώ είναι δική της δουλειά να κάνει κακό, εκείνοι την παραγκώνισαν και βλάπτουν ο ένας τον άλλο. Το ότι δεν την κάλεσαν και στην ονοματοδοσία της Πριγκίπισσας την φέρνει εκτός ορίων και πηγαίνει στη γιορτή με σκοπό να τους εκδικηθεί για όλα.

Έλενα Χαραλαμπούδη: Υποδύομαι την Βασίλισσα, τη μαμά της Ωραίας κοιμώμενης. Είναι ένας ρόλος αληθινός τρυφερός και με πολύ, πολύ χιούμορ. Θέλω να πω ότι βλέπω τη μαμά μου μέσα από αυτόν. Έτσι ως κόρη της μετά από χρόνια την καταλαβαίνω την ευχαριστώ και την συγχωρώ!!! χαχα

Νικόλας Φραγκιουδάκης: Υποδύομαι το ρόλο του Βασιλιά. Τον πατέρα της ωραίας κοιμωμένης δηλαδή. Ένας άνθρωπος φαινομενικά σκληρός αλλά πρόθυμος να ακολουθήσει την καρδιά του σε οτιδήποτε τον προστάξει. Συναισθηματικός με το χιούμορ του κυρίαρχο στοιχείο του χαρακτήρα του.

– Είχατε κάποιο αγαπημένο παραμύθι όταν ήσασταν μικροί; Έναν αγαπημένο ήρωα που θα θέλατε, ενδεχομένως, να ενσαρκώσετε επί σκηνής;

Αλέξανδρος Βάρθης:  Ήταν ένα άτιτλο παραδοσιακό παραμύθι που μου έλεγε η γιαγιά μου και ήθελα να το ακούω κάθε μέρα.

Κατερίνα Αθανασιάδη: Όπως τα περισσότερα παιδιά, έτσι και εγώ, μεγαλώσαμε βλέποντας κινούμενα σχέδια της Disney. H Ωραία Κοιμωμένη της Disney ήταν το μόνο παιδικό που πεισματικά απέφευγα να βλέπω. Κι αυτό γιατί έτρεμα στην ιδέα της κακιάς μάγισσας, την οποία δημιούργησαν ως ένα τρομερά επιβλητικό πλάσμα, και στα δικά μου μάτια φαινόταν η προσωποποίηση της κακίας. Θα ήθελα πολύ κάποια στιγμή να έρθω αντιμέτωπη με τον φόβο μου και να ενσαρκώσω αυτόν τον χαρακτήρα.

Λευτέρης Παπακώστας: Τα κλασσικά παραμύθια έχουν ποικιλία χαρακτήρων και θεμάτων, το βασικό σε όλους αυτούς τους χαρακτήρες είναι ότι δομούνται πολύ καλά στο κείμενο και  ο ηθοποιός μπορεί να πατήσει πάνω τους για να κάνει την υποκριτική δουλειά του πιο εύκολη.

Αφροδίτη Βραχοπούλου: Το αγαπημένο μου παραμύθι ήταν η Πεντάμορφη και το Τέρας, που είναι βασισμένο στον αρχαίο μύθο του Έρωτα και της Ψυχής. Δεν θυμάμαι το πόσες φορές το διάβαζα και το ξαναδιάβαζα και πόσες φορές είχα δει την ταινία κινουμένων σχεδίων του Disney. Η Πεντάμορφη καταφέρνει με την αγάπη της να αλλάξει ολοκληρωτικά το Τέρας, φωτίζοντας τα θετικά του στοιχεία, κάνοντάς τον να πιστέψει ξανά στον εαυτό του και τη ζωή. Ένα απλό κορίτσι με τόση δύναμη ψυχής, που η αγάπη της και το φιλί της είναι αυτά που στο τέλος του σώζουν τη ζωή. Είναι μια από τις αγαπημένες μου ηρωίδες και θα ήθελα πολύ να την ενσαρκώσω επί σκηνής.

Έλενα Χαραλαμπούδη: Όταν ήμουν τριών ετών κάθε βράδυ στις 4 τα ξημερώματα πήγαινα με την κούκλα μου αγκαλιά στο κρεβάτι της μαμάς και του μπαμπά και απαιτούσαμε (εγώ και η κούκλα μου η Λολό) να μας πουν την «μαμά κατσίκα με τα 7 κατσικάκια». Το αγαπημένο μου ήταν το 7ο κατσικάκι. Ελπίζω κάποια στιγμή να το ενσαρκώσω επί σκηνής.

Νικόλας Φραγκιουδάκης: Όχι δεν είχα αγαπημένο παραμύθι. Για αυτό και αργότερα ασχολήθηκα πολύ με το θέατρο για παιδιά, γιατί είχα ένα κενό στη βιβλιογραφία των παραμυθιών. Θυμάμαι βέβαια πολύ έντονα το βασιλιά των Λιονταριών. Μια αφήγηση διαφορετική στο μέχρι τότε στερέωμα των ιστοριών για παιδιά, που πραγματεύεται την αγάπη την κακία και τον θάνατο.

– Τί συμβολίζει για τον καθένα από εσάς σήμερα το παραμύθι της Ωραίας Κοιμωμένης;

Αλέξανδρος Βάρθης:  Η σημερινή εκδοχή του συγκεκριμένου αλλά και όλων των υπολοίπων παραμυθιών εκείνης της εποχής είναι μια εξευγενισμένη μορφή σκληρών και αρκετά βίαιων ιστοριών, που σκοπό είχαν να φοβίσουν παρά να διδάξουν. Τα αρκετά φίλτρα που χρειάστηκε να περάσει η Ωραία Κοιμωμένη για να φτάσει στα χέρια μας στην σημερινή της μορφή, οδήγησαν τους κατά καιρούς διασκευαστές του παραμυθιού να στηριχτούν σε γενικές έννοιες όπως η δύναμη της αγάπης. Μια τέτοια έννοια δημιουργεί το σύμβολο και τον συμβολισμό. Η δύναμη της αγάπης που ξεπερνά όλες τις δυσκολίες και τα εμπόδια που προκαλούνται από την έλλειψη της.

Κατερίνα Αθανασιάδη: Για μένα συμβολίζει τη σημαντικότητα της ανιδιοτελούς αγάπης και του μόχθου για την επίτευξη των στόχων και των ονείρων μας.

Λευτέρης Παπακώστας: Το παραμύθι διατρέχεται από ένα αίσθημα θέλησης για ζωή μέσα από τις κακουχίες

Αφροδίτη Βραχοπούλου: Η δύναμη της πίστης στον εαυτό, η δύναμη της αγάπης, η αισιόδοξη στάση ζωής ακόμα κι αν νιώθεις καταραμένος για εκατό χρόνια. Η πίστη πως θα καταφέρεις κάτι που μοιάζει αδύνατο, να μην εγκαταλείπεις τη μάχη, να αγωνίζεσαι για αυτά που θες να πετύχεις. Άλλωστε χαμένη είναι μόνο η μάχη που δεν έδωσες.

Έλενα Χαραλαμπούδη: Την επιστροφή στην αθωότητα.

Νικόλας Φραγκιουδάκης: Η δύναμη της αγάπης είναι ο κεντρικός άξονας όλων των παραμυθιών που «σέβονται» τον εαυτό τους. Από παιδιά οφείλουμε να μαθαίνουμε ότι με την αγάπη η ζωή μας γίνεται πιο απλή και όχι απλοϊκή. Ας μην ξεχνάμε ότι οι άνθρωποι σύμφωνα με τους  ψυχαναλυτές χωρίζονται σε δύο κατηγορίες. Σ αυτούς που πήραν αγάπη ως παιδιά και σ αυτούς που δεν πήραν.

– Κλείνοντας, πείτε μας έναν σημαντικό λόγο για τον οποίο πρέπει να έρθει κάποιος, μικρός ή μεγάλος, να δει την παράστασή σας.

Γιώργος Γιανναράκος: Πιστεύω πως κάθε παιδί θα περάσει καλά. Θα παρακολουθήσει ένα παραμύθι σαν να πρόκειται για οποιοδήποτε έργο για μικρούς και μεγάλους. Δεν γίνονται εκπτώσεις αισθητικές ή άλλες επειδή πρόκειται για παραμύθι. Θα διασκεδάσει με μια παράσταση γεμάτη μουσική και χρώματα, που θα δώσει τροφή στη φαντασία του. Παράλληλα, φιλοδοξούμε τα μεγαλύτερα παιδιά, ακόμη και τα πολύ μεγαλύτερα, να απολαύσουν το παραμύθι σαν να πρόκειται για ένα έργο για μεγάλους, το οποίο όμως είναι κατάλληλο και για τα παιδιά, χωρίς καν να απαιτείται η γονική συναίνεση.

Αλέξανδρος Βάρθης:  Γιατί θα περάσει καλά, θα γελάσει και οι ενήλικες θα θυμηθούν τα παιδικά τους χρόνια.

Κατερίνα Αθανασιάδη: Είναι σημαντικό να βλέπεις θέατρο. Με το θέατρο ”διευρύνεις ορίζοντες”, γίνεσαι σκεπτόμενος άνθρωπος, αποκτάς κριτική σκέψη. Πόσο μάλλον όταν είσαι ”μαθημένος” σε αυτό από νεαρή ηλικία. Η δική μας παράσταση είμαι σίγουρη πως θα σας κάνει να γελάσετε, αλλά και να συγκινηθείτε. Τα παιδιά θα ταυτιστούν με κάποιον ήρωα και θα συμμετέχουν στη δράση. Πιστεύω πως μικροί-μεγάλοι θα το διασκεδάσετε!

Αφροδίτη Βραχοπούλου: Η δική μας Ωραία Κοιμωμένη ξυπνά στο σήμερα, στο 2017. Σε ένα σήμερα που μοιάζει εφιάλτης, μιας και όλοι μας μικροί και μεγάλοι έχουμε υπνωτιστεί, έχουμε απογοητευτεί, νιώθουμε αδύναμοι και αδρανείς. Υπάρχει ανάγκη στις μέρες μας να πιστέψουμε πως δεν είμαστε χαμένοι, να πιστέψουμε στη δύναμη μας. Να αγαπήσουμε τους εαυτούς μας αλλά και ο ένας τον άλλο, με τον τρόπο που αγαπούν τα παιδιά, χωρίς δεύτερες σκέψεις έτσι ώστε κι εκείνα με τη σειρά τους να μη χάσουν αυτή τους την ικανότητα, να μην υπνωτιστούν από την άσχημη και βίαιη πραγματικότητα που βιώνουμε.

Έλενα Χαραλαμπούδη: Είναι μια ευκαιρία να βρεθούν όλα τα μέλη της οικογένειας μαζί για 1.30 ώρα και να ζήσουν στιγμές ανεμελιάς και χαράς. Έρχονται πιο κοντά οι άνθρωποι σε τέτοιες στιγμές!

Νικόλας Φραγκιουδάκης: Πρέπει να έρθει να δει την παράσταση ένα παιδί γιατί θα ταξιδέψει με τις μουσικές. Θα γελάσει και θα συγκινηθεί με τους χαρακτήρες. Θα δει μια άλλη ωραία κοιμωμένη από αυτή που ξέρουμε από το κλασικό παραμύθι. Φυσικά και ο γονιός το ίδιο. Γιατί μια παράσταση που γίνεται για παιδιά, πρέπει να γίνει από τα ίδια υλικά που θα γίνει και μια παράσταση ενηλίκων. Εκεί έγκειται η επιτυχία και η έγκριση των μικρών μας φίλων.