Πράσινη Αριστερά // Να αξιολογηθεί η πονηριά της ανεπαρκούς υπουργού

2021-10-13 17:01

Δελτίο Τύπου

Ημερομηνία: 13/10/21
Ώρα:              12:00


Να αξιολογηθεί η πονηριά της ανεπαρκούς υπουργού

  • Το σχολείο που θα κρίνεται μέτριο ή κακό, θα σημαίνει ότι έχει και ανεπαρκείς εκπαιδευτικούς;
  • Ο «ανεπαρκής» εκπαιδευτικός, μπορεί να καταλάβει την οργανική του θέση;

Είμαστε θιασώτες της μεγαλύτερης απάτης από αναδυόμενα υπερεκτιμημένα πολιτικά στελέχη, που το αποτέλεσμα των πράξεών τους θα είναι η διάλυση της έννοιας του σχολείου.

Οι εμμονικές αντιλήψεις περί ελεύθερης αγοράς που θα δώσει ώθηση στα σχολεία (!), η νεο-Θατσερική επιθετική αντίληψη που δημιουργεί δουλικούς εκπαιδευτικούς, αντί αυτεξούσιων υπάλληλους σχολείων, αντί Εκπαιδευτικών που δημιουργούν αυτεξούσιους ανθρώπους, η ναπολεόντεια εγωκεντρική αντίληψη περί απόλυτης αλήθειας, είναι τα χαρακτηριστικά της πιο ανεπαρκούς υπουργού Παιδείας, όλων των εποχών, της κας. Κεραμέως.

Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ στηρίζει τις προσπάθειες των εκπαιδευτικών για την αξιολόγησή τους.

Η  υποτιθέμενη αξιολόγηση που προτείνει -με περίσσια πονηριά- η κα. Κεραμέως, θα έχει ως αποτέλεσμα:

  1. Να κατηγοριοποιήσει τα σχολεία σε καλά και κακά, οπότε θα δημιουργηθούν σχολεία πολλών ταχυτήτων, με συνέπεια την κατάργηση του «ελεύθερου-δημοκρατικού» σχολείου.
  2. Να κατηγοριοποιήσει μαθητές -τριες και εκπαιδευτικούς, ως αυτονόητο επακόλουθο της αξιολόγησης των σχολείων.
  3. Να καταργήσει -ουσιαστικά και μόνιμα- το δικαίωμα ίσων ευκαιριών για τα παιδιά, συνεπώς θα χαθεί η ευκαιρία για δημιουργία «ενός αυτεξούσιου ανθρώπου» μέσω της εκπαίδευσης.
  4. Να δημιουργήσει ένα τεράστιο γραφειοκρατικό μοντέλο που δεν θα αποτιμήσει τίποτα το αληθές.
  5. Να καταργήσει τον Σύλλογο Διδασκόντων και όλες οι εξουσίες θα μεταφέρονται σε έναν -μία πανίσχυρο -η διευθυντή -ντρια με ό,τι αυτό συνεπάγεται για μια δημοκρατική σχολική μονάδα, στην οποία οι εκπαιδευτικοί μετατρέπονται σε υπάλληλους που γραφειοκρατικά συμπληρώνουν ασταμάτητα έγγραφα, φόρμες κτλ.
  6. Τα σχολεία για να επιβιώσουν θα πρέπει να βρουν «χορηγούς», με ό,τι μπορεί να συνεπάγεται το Δημόσιο σχολείο.

Οι εκπαιδευτικοί είναι υπέρ μιας αξιολόγησης που θα καταγράφει τα θετικά και τις αδυναμίες της σχολικής μονάδας και θα προτείνει λύσεις για τη βελτίωση.
Εάν το υπουργείο ήθελε πράγματι εργασιακή ειρήνη όπως ισχυρίζεται, θα μπορούσε να εφαρμόσει άλλους νόμους που είχαν τη συναίνεση των συνδικαλιστικών παρατάξεων και της κοινωνίας.
Η ευθύνη ΔΟΕ-ΟΛΜΕ σχετικά με την ενημέρωση των πολιτών για τις  θέσεις των Εκπαιδευτικών, είναι σημαντική.

Γραφείο Τύπου
ΠΡΑΣΙΝΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ