Βάσει των στοιχείων της έρευνας, η αγοραστική κίνηση για το 31,7% των επιχειρήσεων παρέμεινε στα ίδια επίπεδα με τις περσινές θερινές εκπτώσεις, ενώ μόλις το 13,6% των εμπόρων δήλωσαν ότι είχαν αύξηση τζίρου. Σύμφωνα πάντως με την ΕΣΕΕ, η εικόνα αυτή διαφοροποιείται ανά κλάδο, με αυτόν των καλλυντικών να παρουσιάζει ιδιαίτερη δυναμική και την υπόδηση να κινείται σε καλύτερα επίπεδα.
Ομοίως, η μείωση στις πωλήσεις δεν αφορά όλες τις επιχειρήσεις με την ίδια ένταση, αν και οι περισσότεροι έμποροι δήλωσαν μείωση άνω του 40%. Ειδικότερα, το 30,8% των επιχειρήσεων κατέγραψε πτώση τζίρου άνω του 41%, το 23,1% μείωση από 21% - 30%, το 18,8% μείωση 11% - 20%, το 13,7% μείωση 31% - 40% και το 13,7% μείωση έως 10%. Την ίδια ώρα, οι έμποροι εμφανίζονται δυσαρεστημένοι από τις ενδιάμεσες εκπτώσεις, αφού το 73,5% πιστεύει ότι ο θεσμός δεν βοήθησε καθόλου την επιχείρηση, ενώ το 20,1% τη βοήθησε λίγο.
Παράλληλα, σύμφωνα με τα στοιχεία των κατά τόπους Εμπορικών Συλλόγων, στα καταστήματα του κέντρου της Αθήνας η αγοραστική κίνηση την περίοδο των εκπτώσεων παρουσίασε πτώση από 0-10%, ενώ η κίνηση στις επιχειρήσεις της Θεσσαλονίκης (κέντρο) κατέγραψε μείωση της τάξης του 10-15%.
Η μεγαλύτερη πτώση τζίρου (άνω του 41) καταγράφηκε στις περιοχές της Ανδραβίδας και της Χερσονήσου, ενώ μείωση μεταξύ 31 - 40% καταγράφηκε στα εμπορικά καταστήματα της Άρτας, της Βέροιας, της Φλώρινας, της Ξάνθης και της Μεγ. Παναγιάς Χαλκιδικής. Αντιθέτως, η μεγαλύτερη αύξηση του τζίρου (21-30%) καταγράφηκε στη Νάξο.
Πηγή : www.toxwni.gr